Aktualności
-
Edukacja XXI wieku – narzędzia dopasowane do młodych
20 kwietnia 2023
Dzisiejszy świat to era cyfrowa, w której każdy z nas jest użytkownikiem usług telekomunikacyjnych. Od najmłodszych lat młodzi ludzie korzystają z urządzeń i dorastają w kulturze e–produktów. Podobno w dzisiejszych czasach nie potrafi zrozumieć pokolenia Z ten, kto nie korzysta z platform i mediów społecznościowych. Więcej o: Edukacja XXI wieku – narzędzia dopasowane do młodych
-
Sieci prywatne w paśmie 3,8-4,2 GHz już od wakacji
06 kwietnia 2023
Sieci prywatne 5G w dedykowanym paśmie 3800-4200 MHz będą mogły komercyjnie ruszać już w wakacje. Konsultacjom poddajemy właśnie Plan Zagospodarowania Częstotliwości, który ten zakres przeznacza na sieci lokalne – jako jedni z pierwszych w Europie. Więcej o: Sieci prywatne w paśmie 3,8-4,2 GHz już od wakacji
-
Ruszamy z drugą turą konsultacji dokumentacji aukcyjnej
06 kwietnia 2023
Startujemy z drugą turą konsultacji dokumentacji aukcyjnej na pasmo C. Choć pewne istotne założenia się zmieniły, to nie zmieniło się jedno – w środku całego przedsięwzięcia jest klient, który ma mieć dostęp do wysokiej jakości usług telekomunikacyjnych bez względu na miejsce, w którym przebywa. Ma mieć możliwość zdalnej nauki, pracy czy rozrywki. Więcej o: Ruszamy z drugą turą konsultacji dokumentacji aukcyjnej
-
Żarówki, plafony, lampy LED. I ich problemy ze spełnianiem wymagań
28 marca 2023
Wydział Nadzoru Rynku UKE, tylko w okresie ostatniego roku wykrył ponad pięćdziesiąt wyrobów technologii LED niezgodnych z wymaganiami. Kontrola taki urządzeń to jedno z zadań Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Celem jest ochrona konsumentów przez wyrobami elektronicznymi, które są słabej jakości i niezgodne z przyjętymi w UE wymaganiami. Więcej o: Żarówki, plafony, lampy LED. I ich problemy ze spełnianiem wymagań
-
Światowy Dzień Konsumenta - jakie mamy prawa i obowiązki jako konsument?
14 marca 2023
Jutro obchodzimy dzień, który przypomina nam, że jesteśmy konsumentami i jako konsumenci mamy prawa, ale również obowiązki. W 1983 r. międzynarodowa organizacja związków konsumenckich - Consumers International, ogłosiła 15 marca Światowym Dniem Praw Konsumenta. Więcej o: Światowy Dzień Konsumenta - jakie mamy prawa i obowiązki jako konsument?
-
Portret cyfrowej firmy, czyli co pokazuje raport z badania klientów instytucjonalnych
09 marca 2023
W polskiej firmie jest średnio ponad pięć aktywnych kart SIM, za używanie których rachunek wynosi 400 zł miesięcznie. Praktycznie każda firma korzysta też z internetu, co ciekawe, 70 proc. przedsiębiorców stawia na mobilny dostęp do sieci – wynika z naszego najnowszego badania klientów instytucjonalnych. Jaki zatem jest portret cyfrowej firmy? Więcej o: Portret cyfrowej firmy, czyli co pokazuje raport z badania klientów instytucjonalnych
-
Cyfrowy Polak, czyli co wynika z najnowszego badania klientów indywidualnych
02 marca 2023
Coroczne badanie konsumencie, prowadzone na zlecenie UKE, jest za każdym razem nie tylko źródłem pokazujących trendy, ale przede wszystkim może najbardziej aktualnym portretem „cyfrowego Polaka”. Więcej o: Cyfrowy Polak, czyli co wynika z najnowszego badania klientów indywidualnych
-
Algorytm na miłość – na co uważać w cybermiłości
14 lutego 2023
W czasach, kiedy znaczna część naszego życia przeniosła się do internetu, w sieci szukamy znajomych, przyjaźni, ale również partnerów. Na co jednak zwracać uwagę przy korzystaniu z aplikacji randkowych? Więcej o: Algorytm na miłość – na co uważać w cybermiłości