Aktualności
-
Portret cyfrowej firmy, czyli co pokazuje raport z badania klientów instytucjonalnych
09 marca 2023
W polskiej firmie jest średnio ponad pięć aktywnych kart SIM, za używanie których rachunek wynosi 400 zł miesięcznie. Praktycznie każda firma korzysta też z internetu, co ciekawe, 70 proc. przedsiębiorców stawia na mobilny dostęp do sieci – wynika z naszego najnowszego badania klientów instytucjonalnych. Jaki zatem jest portret cyfrowej firmy? Więcej o: Portret cyfrowej firmy, czyli co pokazuje raport z badania klientów instytucjonalnych
-
Cyfrowy Polak, czyli co wynika z najnowszego badania klientów indywidualnych
02 marca 2023
Coroczne badanie konsumencie, prowadzone na zlecenie UKE, jest za każdym razem nie tylko źródłem pokazujących trendy, ale przede wszystkim może najbardziej aktualnym portretem „cyfrowego Polaka”. Więcej o: Cyfrowy Polak, czyli co wynika z najnowszego badania klientów indywidualnych
-
Algorytm na miłość – na co uważać w cybermiłości
14 lutego 2023
W czasach, kiedy znaczna część naszego życia przeniosła się do internetu, w sieci szukamy znajomych, przyjaźni, ale również partnerów. Na co jednak zwracać uwagę przy korzystaniu z aplikacji randkowych? Więcej o: Algorytm na miłość – na co uważać w cybermiłości
-
Jak młodzi użytkownicy korzystają z usług telekomunikacyjnych – wyniki badania dzieci i rodziców
07 lutego 2023
Zdecydowana większość rodziców chociaż raz rozmawiała z dzieckiem na temat bezpieczeństwa w sieci. To ważne, bo ponad 60 proc. dzieci natknęło się w internecie na hejt i mowę nienawiści, dzieci miały również styczność z treściami prezentującymi przemoc – wynika z naszego najnowszego Badania dzieci i rodziców. Więcej o: Jak młodzi użytkownicy korzystają z usług telekomunikacyjnych – wyniki badania dzieci i rodziców
-
Co mówi najnowsze badanie konsumenckie osób ze szczególnymi potrzebami?
20 stycznia 2023
Dostawcy publicznie dostępnych usług telefonicznych mają ustawowy obowiązek zapewnienia dostępności świadczonych usług dla osób z niepełnosprawnościami, aby mogły one korzystać z ich usług tak samo jak każdy z nas. Więcej o: Co mówi najnowsze badanie konsumenckie osób ze szczególnymi potrzebami?
-
#keepCTRL – youth safe online! Zagłosuj na nas
10 stycznia 2023
Projekt UKE #keepCTRL – youth safe online! zgłoszony do 12. edycji konkursu ITU WSIS Prizes Więcej o: #keepCTRL – youth safe online! Zagłosuj na nas
-
5G – usługa dla konsumenta
20 grudnia 2022
W centrum naszej uwagi przy konstruowaniu założeń dotyczących rozdysponowania częstotliwości 5G jest konsument. To on ma być głównym beneficjentem wysokiej jakości usług mobilnych, dostępnych na terenie całego kraju. Bo 5G to w naszym rozumieniu synonim pojęć Quality of Service, Quality of Experience i Quality of Life. Więcej o: 5G – usługa dla konsumenta
-
Udogodnienia dla osób z niepełnosprawnościami u operatora telekomunikacyjnego. Czyli do czego mam prawo, z czego mogę skorzystać
16 grudnia 2022
Dzięki oferowanym przez firmy telekomunikacyjne udogodnieniom na rynku telekomunikacyjnym, osoby z niepełnosprawnościami mogą korzystać z ich usług tak samo, jak każdy z nas. Więcej o: Udogodnienia dla osób z niepełnosprawnościami u operatora telekomunikacyjnego. Czyli do czego mam prawo, z czego mogę skorzystać