![Uścisk dłoni dwóch osób](/gfx/uke/_thumbs/pl/defaultaktualnosci/36/70/1/adr_raport,oXJ8mrGpmGKKmLPXo52bpQ.jpg)
Sprawozdanie z działalności Prezesa UKE w zakresie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich (ADR) w 2017 r.
27 kwietnia 2018
Nieuczciwe praktyki przedstawicieli handlowych, SMS-y Premium Rate, zmiana warunków umowy niezgodnie z ustaleniami z rozmowy telefonicznej czy nieuznanie roszczeń w związku z uszkodzeniem przesyłki – to tylko niektóre problemy, z jakimi konsumenci zwracali się w 2017 roku do Prezesa UKE.
Prezes UKE prowadzi postępowania w ramach pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich w zakresie usług telekomunikacyjnych i pocztowych (ADR). Mają one na celu polubowne rozwiązanie sporów między konsumentem a dostawcą usług i opierają się na dobrej woli i chęci porozumienia stron.
Zapraszamy do zapoznania się ze sprawozdaniem za 2017 rok.