Aktualności

  • Wszyscy Jesteśmy Konsumentami

    15 marca 2022

    W 1983 r. międzynarodowa organizacja związków konsumenckich - Consumers International, ogłosiła 15 marca Światowym Dniem Praw Konsumenta. Jako Urząd Komunikacji Elektronicznej dbamy o nasze prawa na rynku usług telekomunikacyjnych i pocztowych. Zobaczcie jak. Więcej o: Wszyscy Jesteśmy Konsumentami

  • Konsument ze szczególnymi potrzebami

    01 marca 2022

    Operatorzy telekomunikacyjni zapewniają rozwiązania, udogodnienia architektoniczne, cyfrowe oraz informacyjno-komunikacyjne dla osób ze szczególnymi potrzebami, żeby na równi z innymi osobami mogli korzystać z usług telekomunikacyjnych, szczególnie w dobie transformacji cyfrowej. Więcej o: Konsument ze szczególnymi potrzebami

  • Co nowego na inTELi?

    22 lutego 2022

    Integracja z PIT, nowy sposób prezentacji danych, rozbudowany eksport danych o dodatkowe atrybuty oraz aktualizacja danych w platformie -  te nowości pojawiły się właśnie na naszej platformie inTELi, która pomaga ocenić przedsiębiorcom atrakcyjność inwestycyjną poszczególnych obszarów. Więcej o: Co nowego na inTELi?

  • PLI CBD - system, który ratuje życie

    15 lutego 2022

    W sytuacji zagrożenia życia i zdrowia każda minuta jest na wagę złota. Dlatego UKE od lat wspomaga system ratownictwa w Polsce dzięki PLI CBD – Platformie Lokalizacyjno-Informacyjnej z Centralną Bazą Danych. Dziś o niej opowiemy. Więcej o: PLI CBD - system, który ratuje życie

  • Konsument i korzystanie z usług telekomunikacyjnych

    09 lutego 2022

    Od pojawienia się pierwszych telefonów komórkowych w Polsce minęło już prawie 30 lat, kilka miesięcy przed nimi nasz kraj uzyskał dostęp do sieci internet. Nieśmiałe początki korzystania z usług telekomunikacyjnych przeobraziły się w powszechność dostępową i codzienne korzystanie z urządzeń. Więcej o: Konsument i korzystanie z usług telekomunikacyjnych

  • Jak UKE wspiera wdrażanie I Osi POPC na lata 2014-2020

    03 lutego 2022

    Niedawno zakończyliśmy kolejny rok udziału UKE w realizacji działań, które prowadzą do rozbudowy sieci szerokopasmowej w naszym kraju. Więcej o: Jak UKE wspiera wdrażanie I Osi POPC na lata 2014-2020

  • Biura Obsługi Klienta dostępne dla każdego? Nie zawsze

    27 stycznia 2022

    Dostawcy publicznie dostępnych usług telefonicznych mają obowiązek zapewnienia dostępności świadczonych usług dla osób z niepełnosprawnościami. A jak wygląda to w praktyce? Więcej o: Biura Obsługi Klienta dostępne dla każdego? Nie zawsze

  • Co piąty SMS w sieci pochodzi od maszyny

    18 stycznia 2022

    Od 1992 r. technologia SMS przeszła długą drogę ewolucji. Jednak wraz z rozwojem technologii, w tym rozwojem komunikatorów internetowych, rola SMS P2P (ang. person-to-person) zaczyna z rok tracić na popularności. Więcej o: Co piąty SMS w sieci pochodzi od maszyny