Centrala UKE
ul. Giełdowa 7/9, 01-211 Warszawa
tel.: 22 330 4000, fax: 22 53 49 162
godziny pracy Urzędu w Warszawie: 8:15 - 16:15 od poniedziałku do piątku
Udogodnienie |
Opis |
---|---|
Lokalizacja i dojazd |
Budynek położony jest w pobliżu skrzyżowania ulic Prostej i Towarowej w dzielnicy Wola. Budynek oddalony jest jedynie ok. 5 minut jazdy samochodem od Dworca Centralnego. Lokalizacja umożliwia sprawny dojazd do innych części miasta, zarówno komunikacją miejską - stacja metra Rondo Daszyńskiego, jak i własnym środkiem transportu. Trasa UKE zajmuje piętra 1-2 oraz 7-12. Do budynku prowadzą wejścia od ul. Giełdowej (strona wschodnia i zachodnia). Dojście do budynku jest równe, gładkie i ma szerokość min. 1,8 m. Drzwi wejściowe otwierają się automatycznie. Przy wejściu zamontowany jest domofon i przycisk przywołania. |
Oznaczenie |
Budynek jest wyraźnie oznakowany tablicą informacyjną przy obu wejściach. |
Parking + Miejsca postojowe |
3 ogólnodostępne miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością zlokalizowane od strony ul. Giełdowej. |
BOK/Recepcja |
Recepcja zlokalizowana jest na parterze w pobliżu wejścia do budynku. Lada recepcji jest obniżona do wysokości 80 cm z miejscem na nogi pod blatem o wysokości min. 67 cm, głębokość: 30 cm . W budynku dostępna jest również kancelaria i miejsce obsługi Klienta. |
Trasa wolna od przeszkód |
Aranżacja przestrzeni, szerokość korytarzy i drzwi oraz brak zmian poziomów zapewnia trasę wolną od przeszkód. |
Winda |
Szerokość kabin dźwigów wynosi około 105 cm, windy wyposażono w lustra umieszczone naprzeciwko wejścia do kabiny, na całej powierzchni ściany. Panel sterujący jest wyposażony w dodatkowe oznakowania dla osób niewidomych. Windy wyposażone są w komunikaty głosowe informujące o numerze piętra i kierunku jazdy windy. |
Toaleta |
Toalety dla osób z niepełnosprawnością znajdują się na parterze oraz na 1, 2, 7, 9 i 10 piętrze. |
Obsługa osób słabosłyszących |
Stacjonarne pętle indukcyjne zamontowane są w:
Stacjonarne pętle indukcyjne są włączone i gotowe do pracy bez konieczności ich aktywacji i wcześniejszego zgłoszenia chęci wykorzystania przez Klienta. Dodatkowo w Centrali znajdują się dwie przenośne pętle indukcyjne wykorzystywane podczas spotkań, rekrutacji i obsługi Klientów. We wszystkich miejscach, w których wykorzystywane są przenośne pętle indukcyjne znajduje się informacja dotycząca konieczności zgłoszenia chęci ich wykorzystania przez Klienta. |
Obsługa niesłyszących
|
Zarówno w Centrali, jak również we wszystkich Delegaturach UKE dostępna jest usługa tłumacza języka migowego oraz systemu językowo-migowego online. Z infolinią UKE (tel.: 22 330 4000) możliwe jest połączenie za pośrednictwem tłumacza PJM i SJM online. Dodatkowo w Departamencie Polityki Konsumenckiej pracują dwie osoby posługujące się językiem migowym. Z usługi można skorzystać na dwa sposoby:
|
Obsługa niewidomych i słabowidzących |
Zarówno w Centrali jak i we wszystkich Delegaturach UKE na drzwiach głównych pomieszczeń użytkowych zostały zamieszczone naklejki z oznaczeniami w alfabecie Braille’a. Oznaczenia w systemie Braille’a są umieszczone na wysokości ok. 120 cm od podłogi, tuż nad klamką. Dodatkowo w Centrali UKE na wszystkich piętrach zamontowano oznaczenia w języku Braille’a na poręczach ewakuacyjnych klatek schodowych. Na piętrach zajmowanych przez UKE, w holach windowych, dostępne są plany tryflograficzne dla osób niewidomych i słabowidzących. Dodatkowo w recepcji na parterze można wypożyczyć mobilne plany tryflograficzne. |
Pies asystujący |
Do wszystkich naszych Delegatur oraz Centrali UKE zapraszamy osoby z niepełnosprawnościami razem z psami przewodnikami. |
Pokój/miejsce/kącik dla dziecka |
W budynku znajduje się pokój przeznaczony do wykonywania obowiązków służbowych przez pracowników UKE z jednoczesnym sprawowaniem opieki nad dzieckiem. |
Wi-Fi |
Na terenie UKE dostępne jest Wi-Fi. |
www | Serwisy UKE częściowo spełniają wymagania zawarte w ustawie o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. |