CIK dostosowany do obsługi osób głuchych - UKE

Menu główne

Tu jesteś: Strona główna > Aktualności > Bieżące informacje > Komunikaty > CIK dostosowany do obsługi osób głuchych
  • dodaj do:
    • facebook
    • twitter
    • gogole+
    • linkedin

CIK dostosowany do obsługi osób głuchych


2016-04-11
migam
Telefoniczne Centrum Informacji Konsumenckiej UKE jest dostępne w polskim języku migowym.

 

Prezes UKE, dążąc do zapewnienia odpowiedniej formy kontaktu osobom głuchym i niedosłyszącym z pracownikami UKE, w dniu 11 kwietnia 2016 r., we współpracy z Migam.org, uruchomił pilotażowy projekt obsługi konsumentów na infolinii CIK w języku migowym.

Pracownicy UKE, za pośrednictwem tłumaczy posługujących się polskim językiem migowym, udzielą wszystkim zainteresowanym informacji na temat praw konsumentów na rynku telekomunikacyjnym i pocztowym. Za pośrednictwem usługi Tłumacza Migam dostępnej na naszej stronie istnieje możliwość nawiązania bezpłatnego połączenia w formie wideokonferencji między niesłyszącym klientem, tłumaczem języka migowego a infolinią Centrum Informacji Konsumenckiej.

Infolinia Centrum Informacji Konsumenckiej UKE tel. 22 330 40 00 czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Urzędu 8:15–16:15. Zapraszamy.

Aby połączyć się bezpośrednio z tłumaczem języka migowego proszę kliknąć na poniższy przycisk:

Udostępnienie informacji: (Anna Lewandowska) / (2016-04-12 14:22)
Ostatnia zmiana: (Monika Radecka) / (2016-12-27 12:09)
  • Do góry
  • Drukuj do PDF
dziennik urzędowy UKE
ePUAP
baner kradzieże infrastruktury
Internet Quality
Sąd Polubowny
zgłoś brak telefonu lub internetu
obywatel
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie