Ufaj, ale sprawdzaj - UKE

Menu główne

Tu jesteś: Strona główna > Urząd > Informacje ogólne > Akcje społeczne > Ufaj, ale sprawdzaj
  • dodaj do:
    • facebook
    • twitter
    • gogole+
    • linkedin

Ufaj, ale sprawdzaj

Logo UKE (polskie)
Biorąc pod uwagę skalę problemu i ilość interwencji dotyczących nieuczciwych praktyk stosowanych przez przedstawicieli handlowych, Urząd Komunikacji Elektronicznej pod koniec 2012 r. rozpoczął kampanię informacyjną skierowaną do konsumentów 50+ „Ufaj, ale sprawdzaj”.

Celem akcji "Ufaj, ale sprawdzaj" jest edukowanie konsumentów narażonych na nieetyczne praktyki handlowe przedstawicieli operatorów. Działania Urzędu są kierowane przede wszystkim do konsumentów mających niewystarczającą wiedzę na temat zasad panujących na rynku telekomunikacyjnym i podatnych na zabiegi marketingowe wykorzystujące niewiedzę na temat uprawnień i obowiązków użytkowników usług telekomunikacyjnych.

We współpracy z Rzecznikami Konsumentów oraz lokalnymi władzami miast i powiatów Urząd Komunikacji Elektronicznej organizuje seminaria edukacyjne, w trakcie których specjaliści z Centrum Informacji Konsumenckiej udzielają konsumentom porad i odpowiedzi na pytania.

W ramach tej kampanii informacyjnej zostały opracowane ulotka tematyczna i plakat, które trafią do lokalnych miejsc publicznych (np.: urzędów gmin, ośrodków zdrowia itp.), tak by wiedza o uprawnieniach użytkowników usług telekomunikacyjnych trafiała do jak najszerszego grona osób zainteresowanych.


Poniżej prezentujemy wybrane relacje ze spotkań w ramach akcji "Ufaj, ale sprawdzaj":

 

2014-11-17
Ufaj ale sprawdzaj miniatura_800
UFAJ, ALE SPRAWDZAJ – Olsztyn i Ostróda

Jak bronić się przed nieuczciwymi praktykami na rynku telekomunikacyjnym? O czym nie wolno zapominać przy zawieraniu umów? Odpowiedzi na te i inne pytania poznają mieszkańcy Olsztyna i Ostródy (woj. warmińsko-mazurskie) w trakcie spotkań z ekspertami Centrum Informacji Konsumenckiej UKE.

2014-11-04
Ufaj ale sprawdzaj miniatura_800
UFAJ, ALE SPRAWDZAJ – Oświęcim i Olkusz

Jak bronić się przed nieuczciwymi praktykami na rynku telekomunikacyjnym? O czym nie wolno zapominać przy zawieraniu umów? Odpowiedzi na te i inne pytania poznają mieszkańcy Oświęcimia i Olkusza (woj. małopolskie) w trakcie spotkań z ekspertami Centrum Informacji Konsumenckiej UKE.

2014-10-21
Ufaj ale sprawdzaj miniatura_800
UFAJ, ALE SPRAWDZAJ – Międzyrzecz i Gorzów Wielkopolski

Jak bronić się przed nieuczciwymi praktykami na rynku telekomunikacyjnym? O czym nie wolno zapominać przy zawieraniu umów? Odpowiedzi na te i inne pytania poznają mieszkańcy Międzyrzecza i Gorzowa Wielkopolskiego (woj. lubuskie) w trakcie spotkań z ekspertami Centrum Informacji Konsumenckiej UKE.

2014-10-14
Ufaj ale sprawdzaj_800
UFAJ, ALE SPRAWDZAJ – Konin

Jak bronić się przed nieuczciwymi praktykami na rynku telekomunikacyjnym? O czym nie wolno zapominać przy zawieraniu umów? Odpowiedzi na te i inne pytania poznają mieszkańcy Konina w trakcie spotkań z ekspertami Centrum Informacji Konsumenckiej UKE.

2014-10-01
Ufaj ale sprawdzaj miniatura_800
UFAJ, ALE SPRAWDZAJ - Kołobrzeg

O czym nie wolno zapominać przy zawieraniu umów? Jak bronić się przed nieuczciwymi praktykami na rynku telekomunikacyjnym? Odpowiedzi na te i inne pytania 3 października poznają mieszkańcy Kołobrzega, podczas spotkania z ekspertami Centrum Informacji Konsumenckiej UKE.

2014-09-22
Grafika Ufaj, ale sprawdzaj
UFAJ, ALE SPRAWDZAJ – Świecie i Toruń

O czym nie wolno zapominać przy zawieraniu umów? Jak bronić się przed nieuczciwymi praktykami na rynku telekomunikacyjnym? Odpowiedzi na te i inne pytania 25 oraz 26 września poznają mieszkańcy Świecia oraz Torunia podczas spotkania z ekspertami Centrum Informacji Konsumenckiej UKE.

2014-08-04
Grafika Ufaj, ale sprawdzaj
UFAJ, ALE SPRAWDZAJ – Skarżysko Kamienna i Starachowice

O czym nie wolno zapominać przy zawieraniu umów? Jak bronić się przed nieuczciwymi praktykami na rynku telekomunikacyjnym? Odpowiedzi na te i inne pytania 7 oraz 8 sierpnia poznają mieszkańcy Skarżyska-Kamiennej oraz Starachowic podczas spotkania z ekspertami Centrum Informacji Konsumenckiej UKE.

2014-07-21
Grafika Ufaj, ale sprawdzaj
UFAJ, ALE SPRAWDZAJ – Nowa Dęba

O czym nie wolno zapominać przy zawieraniu umów? Jak bronić się przed nieuczciwymi praktykami na rynku telekomunikacyjnym? 25 lipca odpowiedzi na te i inne pytania poznają mieszkańcy Nowej Dęby podczas spotkania z ekspertami Centrum Informacji Konsumenckiej UKE.

2014-07-21
Grafika Ufaj, ale sprawdzaj
UFAJ, ALE SPRAWDZAJ – Sandomierz

O czym nie wolno zapominać przy zawieraniu umów? Jak bronić się przed nieuczciwymi praktykami na rynku telekomunikacyjnym? Odpowiedzi na te i inne pytania 24 lipca poznają mieszkańcy Sandomierza podczas spotkania z ekspertami Centrum Informacji Konsumenckiej UKE.

2014-06-27
Grafika Ufaj, ale sprawdzaj
UFAJ, ALE SPRAWDZAJ – Siemiatycze i Bielsk Podlaski

O czym nie wolno zapominać przy zawieraniu umów? Jak bronić się przed nieuczciwymi praktykami na rynku telekomunikacyjnym? Odpowiedzi na te i inne pytania poznają mieszkańcy Siemiatycz i Bielska Podlaskiego podczas spotkań z ekspertami Centrum Informacji Konsumenckiej UKE.

2014-06-13
Grafika Ufaj, ale sprawdzaj
UFAJ, ALE SPRAWDZAJ – Gdańsk

O czym nie wolno zapominać przy zawieraniu umów? Jak bronić się przed nieuczciwymi praktykami na rynku telekomunikacyjnym? 17 czerwca podczas spotkania z ekspertami z delegatury UKE w Gdyni mieszkańcy Gdańska poznają odpowiedzi na te i inne pytania dotyczące usług telekomunikacyjnych.

2014-06-05
Grafika Ufaj, ale sprawdzaj
UFAJ, ALE SPRAWDZAJ – Głuszyca

O czym nie wolno zapominać przy zawieraniu umów? Jak bronić się przed nieuczciwymi praktykami na rynku telekomunikacyjnym? Odpowiedzi na te i inne pytania poznają mieszkańcy Głuszycy podczas spotkań z ekspertami z delegatury UKE we Wrocławiu.

2014-06-05
Grafika Ufaj, ale sprawdzaj
UFAJ, ALE SPRAWDZAJ – Łuków i Biała Podlaska

O czym nie wolno zapominać przy zawieraniu umów? Jak bronić się przed nieuczciwymi praktykami na rynku telekomunikacyjnym? Odpowiedzi na te i inne pytania poznają mieszkańcy Łukowa i Białej Podlaskiej podczas spotkań z ekspertami Centrum Informacji Konsumenckiej UKE.

2014-05-05
Ufaj, ale sprawdzaj
UFAJ, ALE SPRAWDZAJ – Legnica i Wałbrzych

O czym nie wolno zapominać przy zawieraniu umów? Jak bronić się przed nieuczciwymi praktykami na rynku telekomunikacyjnym? Odpowiedzi na te i inne pytania poznają mieszkańcy Legnicy i Wałbrzycha podczas spotkań z ekspertami Centrum Informacji Konsumenckiej UKE.

2014-04-02
Ufaj, ale sprawdzaj
UFAJ, ALE SPRAWDZAJ – Płock i Raciąż

O czym nie wolno zapominać przy zawieraniu umów? Jak bronić się przed nieuczciwymi praktykami na rynku telekomunikacyjnym? Odpowiedzi na te i inne pytania poznają mieszkańcy Płocka i Raciąża podczas spotkań z ekspertami Centrum Informacji Konsumenckiej UKE.

2014-04-01
Ufaj, ale sprawdzaj
UFAJ, ALE SPRAWDZAJ – Strzelce Opolskie i Krapkowice [Fotorelacja]

27 i 28 marca w Strzelcach Opolskich i Krapkowicach zorganizowano spotkania konsumenckie w ramach kampanii Ufaj, ale sprawdzaj.

2014-03-24
Grafika Ufaj, ale sprawdzaj
UFAJ, ALE SPRAWDZAJ – Strzelce Opolskie i Krapkowice

O czym nie wolno zapominać przy zawieraniu umów? Jak bronić się przed nieuczciwymi praktykami na rynku telekomunikacyjnym? Odpowiedzi na te i inne pytania poznają mieszkańcy Strzelec Opolskich i Krapkowic podczas spotkań z ekspertami Centrum Informacji Konsumenckiej UKE.

2014-03-10
Ufaj, ale sprawdzaj
UFAJ, ALE SPRAWDZAJ – Konin

O czym nie wolno zapominać przy zawieraniu umów? Jak bronić się przed nieuczciwymi praktykami na rynku telekomunikacyjnym? Odpowiedzi na te i inne pytania poznają mieszkańcy Konina podczas spotkania z ekspertami Centrum Informacji Konsumenckiej UKE.

2014-02-17
Ufaj, ale sprawdzaj
UFAJ, ALE SPRAWDZAJ – Tomaszów Mazowiecki i Piotrków Trybunalski

O czym nie wolno zapominać przy zawieraniu umów? Jak bronić się przed nieuczciwymi praktykami na rynku telekomunikacyjnym? Odpowiedzi na te i inne pytania poznają mieszkańcy Tomaszowa Mazowieckiego i Piotrkowa Trybunalskiego podczas spotkania z ekspertami Centrum Informacji Konsumenckiej UKE inaugurującego kampanię informacyjną w 2014 roku.

2014-01-08
Ufaj, ale sprawdzaj
Ufaj, ale sprawdzaj – podsumowanie za 2013 r.

Urząd Komunikacji Elektronicznej podsumował kampanię edukacyjną pod hasłem „Ufaj, ale sprawdzaj”, której celem jest wsparcie abonentów i przeciwdziałanie nieuczciwym praktykom na rynku telekomunikacyjnym. 2013 rok to 32 bezpośrednie spotkania ekspertów UKE z konsumentami na terenie całego kraju.

strona: 1 2 > >>


  • Do góry
  • Drukuj do PDF
dziennik urzędowy UKE
ePUAP
baner kradzieże infrastruktury
Internet Quality
Sąd Polubowny
zgłoś brak telefonu lub internetu
obywatel
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie